Hurtownia i analiza danych

Tworzenie hurtowni danych dostosowanych do potrzeb oraz możliwości małych firm. 

Istnieją dwa główne powody tworzenia takich zbiorów danych:

  • Zebrania wszystkich istotnych danych w jednym miejscu
  • Prowadzenie analiz prowadzących do zwiększenia sprzedaży oraz optymalizacji kosztów.
Wyniki analiz przedstawiana są w postaci czytelnych raportów lub też narzędzi roboczych jak np. arkusze MS Excel.
 
Raporty podzielić można na dwie kategorie:
  • Raporty dla właścicieli, zarządu i dyrektorów
  • Raporty robocze dla pracowników poszczególnych działów.
Użytkownicy końcowi hurtowni korzystają z danych hurtowni poprzez różne systemy wyszukiwania danych (np. OLAP - Online Analytical Processing).
 

POGOTOWIE KOMPUTEROWE

 

 tel.: 517 376 985

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.