Helpdesk czyli wsparcie użytkownika to:
 

  • wsparcie w miejscu pracy
  • wsparcie zdalne
  • pierwsza linia pomocy
  • współpraca z pracownikami
  • przyjazna obsługa mówiąca przyjaznym i zrozumiałym językiem   


Cel działania helpdesku


Głównym celem helpdesku jest zapewnienie ciągłej pracy. Można to osiągnąć poprzez wsparcie użytkownika w miejscu jego pracy lub też w sposób zdalny. 

Ważne jest to, że pracownicy helpdesku posługują się językiem zrozumiały dla użytkownika.

Praca helpdesku to pierwsza linia wsparcia dla każdego użytkownika.


Czas reakcji


Dzięki rozwiązaniom zdalnej pomocy jest możliwa pomoc już kilka minut po przyjęciu zgłoszenia. Konsultant poprzez zainstalowane oprogramowanie uzyskuje dostęp do komputera użytkownika, który zgłosił problem i przystępuje do działania.

Większość bieżących problemów można rozwiązać w ten sposób.

POGOTOWIE KOMPUTEROWE

 

 tel.: 517 376 985

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.